Efterskole Bornholm

Efterskole Bornholm reunioun

Hej igen derude på bloggen, jeg håber at i nyder jer en god efterårsferie derude, det gør jeg bestemt. Jeg har haft besøg af nogle gamle venner fra min efterskole, og vi har været i byen og lidt. Og så i går var vi til gammel elevdag på vores efterskole, nemlig Efterskole Bornholm, og i dag skal jeg fortælle lidt om vores tur derover.

Et glædeligt gensyn

Det var en fornøjelse at se mine gamle venner igen, og vi hyggede os super meget. Men dagen kom hvor vi skulle til Bornholm, vi skulle selvfølgelig overnatte på efterskolen, så vi havde pakket en taske hver med lidt tøj og sager så vi kunne overleve derovre. Vi blev kørt ud til færgen af mine forældre, og derefter stod vi på færgen. Vi sejlede den lange vej over vandet, og landede i Rønne hen på eftermiddagen. Så tog vi bussen ug til efterskolen som vi plejede, og wow hvor var det et fantastisk syn at se den skole igen. Vi kom indenfor og blev modtaget af de nuværende elever og vores gamle lærere, det var fantastisk at gå ned af gangene igen, og bare se sit gamle værelse. Da alle elever var ankommen samledes vi i gymnastiksalen og dansede den ikoniske dans for Efterskole Bornholm, og sang den sang som vi altid har sunget på skolen. Om aftenen spiste vi aftensmad sammen, og så en film inde i gymnastiksalen, hvor alle lå med madrasser dyner og tæpper og bare hyggede med sine venner. Jeg så også hende jeg havde det største crush på da jeg gik på skolen selv.

Tusinde tak fordi at i gad og læse med her igen, det er altid en fornøjelse at skrive til jer her på bloggen. Det var en helt fantastisk tur at komme ud og se min gamle efter skole igen, og jeg kan helt klart anbefale Efterskole Bornholm til alle der ønsker en fantastisk efterskole.